25 Aralık 2012 Salı

GÖRDÜYÜM RÜYA




           
RÜYALARIMDA UÇUYORUM
             

       Ben Rüyalarımda çoğu zaman, kendimi uçarken görüyorum. Uzun ve bomboş bir cadde de önce bilmediğim ve görmediğim birinden kaçıyorum. Sanki beni tam yakalayacağı sırada hızla koşmaya başlıyorum daha sonra birden kendimi gökyüzünde uçarken buluyorum. Önce çok korkuyorum düşmekten fakat daha sonra korkum geçiyor ve binaların üstünden denizin üstünden derken ormanların içine giriyorum her yer yemyeşil ve rengarenk çiçekler kuşlar....


Sonra kendimi bir gölün kenarında su içerken görüyorum, ve tekrar o bilmediğim birisi beni tekrar yakalamaya çalışıyor ve tam yakalayacakken bir daha uçmaya başlıyorum, öyle bir uçuyorum ki dağları , denizleri , ormanları sanki bir saniyede geçiyorum....












GÖRDÜĞÜM RÜYANIN ANLAMI

Uçmak yere yukarıdan baktığını görmek içinde bulunduğu sıkıntılardan yakında kurtulacağına işarettir, bazen de yolculuğa çıkmak seyahat habercisi olarak tabir edilir.
Rüyada orman görmek; zengin, yardım sever bir kişi ile tanışıp iyi bir iş kuracağınıza, ormanda su içmek sizin bilinç altı ve ruhsal durumunuzu ifade eder. Su içmek psikolojide hayat kaynağıdır ve hayata enerji veren bir unsurdur. Temiz su maneviyat,bilgi,tedavi ve bereket sembolüdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder